Wyścig owadów – Gra planszowa

Wyścig owadów - gra

Plansza do gry

„Wyścig owadów” to gra dla 2-7 graczy. Każdy z graczy wybiera sobie przynajmniej 1 owada, który będzie się ścigał z innymi owadami.

Zasady gry:

Celem gry jest dotarcie do pola meta. Wygrywa ten gracz, którego owad dotrze na to pole najszybciej.

Na początku gracze ustawiają swoje pionki na rysunkach owadów. Można wybrać jednego owada lub więcej. Najlepiej gdyby każdy z graczy miał pod swoją kontrolą tyle samo insektów. Następnie gracze kolejno rzucają dwoma kostkami i sumują swój wynik. Po obliczeniu przesuwają o 1 pole pionek w kolumnie oznaczonej odpowiednią liczbą. Gracz ma obowiązek przesunięcia pionka – nawet gdy nie należy do niego. Długość trasy owada nie wynika z porównania szybkości owadów w naturze a z obliczeń prawdopodobieństwa wyrzucenia na kostkach liczby przypisanej owadom. W ten sposób każdy gracz ma taką samą szansę na wygranie.

Gra wymaga dodatkowo:

Pionki: przynajmniej 1 szt dla każdego gracza (maksymalnie 7).

Kostki: przynajmniej 1 szt (najlepiej 2 szt)

Żetony: nie

Do pobrania za darmo (101 KB):

| Gra na DropBox | Gra na GoogleDrive | Gra na chomikuj.pl |

Gra wykonana w OpenOffice z wykorzystaniem grafik na licencji Public Domian z opencliart.org

Advertisements
Categories: Gry planszowe, Gry wymagające przeliczania powyżej 10, Gry ćwiczące dodawanie, Wyścig | Tagi: , , , , , | Dodaj komentarz

Zobacz wpisy

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: